Volgers

dinsdag 18 maart 2014

GOUWE OUWE , GEFELICITEERD !



LIEVE BLOGVRIENDINNEN !

Vandaag ben ik er alweer met een nieuwe kaart ....

Mijn DT-bijdrage voor de nieuwe challenge bij WLVC.

We willen graag kaarten / projecten met muziek zien.

Sponsor is Just a Note.



Met deze gave prijs :



Met als extra prijs deze keer dat je in de maand mei gast-designer mag zijn !

Hoe gaaf is dat ....


En dan is hier mijn muzikale vintage kaart :



Wat heb ik gebruikt :

Kraft , ribbelkarton en zwart cardstock
Designpapier We are memory keepers ( Halloween )
Muziekpapier
Distrezz It All ( electrische distresser )
Distress inkt Vintage Photo
Naaimachine
Ansichtkaart
Knoopjes , paperclips , ketting , klemmetje
Stans Tim Holtz klok
Stans Sizzix muzieknoten
Stans G-sleutel Memory Box
Filmstrip Tim Holtz
Typex


Ik ben weer erg benieuwd wat jullie van mijn vintage kaart vinden ....

Gaan jullie ook even op ons blog kijken naar de prachtige inspirerende voorbeelden van mijn collega's ?

En meedoen natuurlijk ....

Bedankt voor jullie bezoekje en de lieve reacties.

FIJNE DAG !

TOT DE VOLGENDE KAART !



25 opmerkingen:

  1. Hij is gaaf! Mooie sprekende kleuren en alles past wer zo mooi bij elkaar, zoasl de plaat op de pick-up bij de cirkel van de klok!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk!! Das nog eens een tijd geleden! Gaat tegenwoordig een stuk gemakkelijker.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauwwwwie!!! Wat is dit toch een geweldig mooie en stoere kaart zeg! Prachtig hoe je alle embellies erop verwerkt hebt! Je komt ogen te kort! Lieve groetjes, Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig Christa, heel stoer in deze kleuren!
    gr. Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Supergave kaart Christa.

    groetjes Henriƫtte

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hallo Christa,
    wat een prachtige kaartje en wat een leuk idee om een blad met muzieknoten erop te gebruiken.
    Veel liefs, Elles

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een onwijs mooie kaart, heel leuk gevonden zo allemaal bij elkaar, maar ja, dat kan jij wel he!!!
    Een hele gave kaart.
    Lieve freubelgroetjes,
    Hilde

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ooohh ik vind um echt geweldig gevonden Christa!
    De combi is super! Mooie materialen en het plaatje en tekst geweldig origineel!
    Liefs Jacomijn

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat een leuke geweldige kaart zeker perfect als mannenkaart
    groetjes corry

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooi zijn ze die gouwe ouwes! Mooie kaart Christa, ik ga ook weer aan de slag ermee!
    Lieve groet, Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een prachtige kaart!

    Ik vind hem geweldig!

    Groetjes, Natasja

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Toppie!!!! Leuk bedacht en een heel inspirerend voorbeeld. Dat gaat goedkomen met de challenge....
    Fijne avond, liefs van Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wauw, wat een supergave kaart Christa. Die tekst op het plaatje..hƩƩl leuk. Gaaf dat ribbelkarton en de gebruikte kleuren en dat tipp-ex geeft er echt een "oude" uitstraling aan. Knap stikwerk ook...Ik vond het leuk om je op de beurs weer even gesproken te hebben. Ga je ook weer naar de stempelbeurs? Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hij is super Christa, lekker vintage/retro. Geweldig plaatje en tekst.
    groetjes Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Clever Card you are always so Inventive Love it!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een supermooie kaart Christa, ik vind hem helemaal geweldig.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Heel erg mooi jouw muziekkaartje....prachtige retro accentjes erop....SCHITTEREND geheel!!!

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  18. heel leuk deze gouwe ouwe kaart

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hoi Christa,mooie kaart leuk het plaatje.groetjes Margo.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Heel mooi kaartje Christa! Heel apart!
    Liefs Pouwla.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Geweldige kaart Christa ik ga mijn brein laten werken zodat ik ik weer mee kan doen aan
    de challenge hihihi hoor je het kraken?!!!
    groetjes Cinderella

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hartstikke leuk gedaan Christa, die kleuren doen me aan leesboekjes op de lagere school denken, echt vintage ondertussen..........!
    groetjes, Janet

    BeantwoordenVerwijderen
  23. een heerlijke bijdrage Christa en een lekkere retro look.
    vrolijke kleurtjes en alles past perfect bij elkaar.
    liefs van An

    BeantwoordenVerwijderen