Volgers

vrijdag 14 februari 2014

SARAH .... VINTAGE ....

LIEVE BLOGVRIENDINNEN !

Vandaag heb ik iets anders als een kaart voor jullie.
En het is weer lekker vintage ....
Dat is toch wel heel erg leuk om te maken hoor.




Op het WLVC-blog loopt nog deze challenge :

Maak een vintage creatie met hout/MDF of een vintage kaart waarop hout/MDF is verwerkt.

Je kunt nog meedoen tot 17 februari 18.00 uur.

Er zijn nog niet zo heel veel deelnemers , dus grotere winkansen ....

Een waardebon van 10 euro te besteden bij KreaTrends.


Of een plekje in onze TOP 3 ....



Ik heb nog een reminder voor jullie mogen maken.


Ik heb gekozen om een keer geen kaart te maken , maar om de houten vlaggen van Let's Get Bizzee te pimpen.

En ik heb hem gemaakt voor een lieve scrapvriendin die afgelopen week  SARAH  heeft gezien.

Komende zondag hebben we een High Tea voor haar georganiseerd en dan krijgt ze deze slinger :




En hier zien jullie de vlaggetjes afzonderlijk :







Ik ben erg benieuwd hoe ze hem zal vinden.

Ik heb haar gezegd tot zondag niet op FB en op mijn blog te komen .... als ze zich kan bedwingen.

En natuurlijk ben ik ook reuze benieuwd wat jullie er van vinden !

Reacties zijn dus welkom.

Mochten er vragen zijn over wat ik allemaal gebruikt heb , dan kunnen jullie mij ook altijd mailen.

christa.cornelissen@gmail.com

CHALLENGES :



29 opmerkingen:

  1. Christa, ik vind 'm prachtig. Ben benieuwd of je vriendin het ook vol kan houden om niet te kijken hoor, ik zou dan juist heeeeeeeel nieuwsgierig worden.

    groetjes Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat gaaf gemaakt, ziet er super uit ☺
    Alvast een heel fijn weekend met heel
    veel leuke dingen en knutselen.

    Veel liefsss van Erica ☼
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen
  3. OMG ! All is so wonderful, i admire all details, it's fabulous !
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow wat gaaf gemaakt. Zal ze heel blij mee zijn.

    Groetjes Mia

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een werk heb je hier van gemaakt Christa, maar ja er is niets te gek voor een vriendin hè!
    Zij vergeet haar 50ste verjaardag nooit meer met zo'n prachtig kado!! Bijna zonde om weg te geven, hihi.
    Schitterend gedaan en je bent een enorme aanvulling op het WLVC blog!!!
    Fijn weekend en veel plezier op de verjaardag......Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. hij is echt fantastisch mooi, zoiets hang je toch voor blijvend op in je kamer, heel erg vintage, prachtig, gr. Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Schitterende creatie weer en een mooi aandenken voor je vriendin, Christa!
    Groetjes, Ula

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wauw wat heb je dit weer super leuk gedaan

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Die Sarah is een grote bofbips, schitterend Christa!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Erg mooi Christa, zoveel prachtige details!
    Fijn weekend, gr. Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een details en wat een werk heb je hieraan gehad, maar het resultaat is meer dan mooi!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wauw...wat een geweldig gaaf project, Christa.
    Ziet er echt prachtig uit, joh!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtig cadeau voor je vriendin, wat heb je dat mooi gemaakt.
    Groetjes Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtig gemaakt.Heel mooi cadeau.Hopelijk kijk je vriendin toch niet op het blog.Veel plezier zondag.groetjes Margo.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wauw Christa wat heb je dit weer schitterend gemaakt, ik kijk mijn ogen uit. Supermooi.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ha die Christa ik val in herhaling maar wauw geweldig gemaakt ik kan niks anders schrijven hihihi
    Gewoon top
    Een fijne zaterdag ik ga aan de knutsel
    mannen zijn het huis uit de hele tafel voor mij
    zoals ook de rest van het huis
    Liefs Cinderella

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Christa,every time I visit your blog you leave me speechless!A ll of your creations are so beautiful and always with so many gorgeous details!
    Love
    Dora

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Het is een plaatje!!!
    Heel mooi gemaakt Christa!

    Lieve groetjes Noriko
    norikoskaarten.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ziet er prima uit.
    Fijn weekend en groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat mooi!!! Ze zal er super blij mee zijn denk ik!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ja, dit gaat zeker in de smaak vallen het ziet er prachtig uit Christa

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  22. wauw wauw wauw, en eigenlijk weet ik niet meer te zeggen, ben er gewoon stil van, wat zal hier iemand blij van worden echt super super super mooi!!!
    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Dit zal wel heeeeeeeeeel erg in de smaak gaan vallen bij je scrapvriendin!! Een pracht van een creatie. Fijn weekend. Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Hallo Christa,
    wat een prachtige verjaardagsslinger!!. Hier zal je vriendin vast blij mee zijn. Gezellige high tea gewenst.
    Veel liefs,
    Elles

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Hoi Christa,

    Wat een prachtige slinger!!! Geeft me weer volop inspiratie!!

    Liefs, Annet.

    BeantwoordenVerwijderen
  26. What a delightful project, this is just so pretty, every single flag is gorgeous and I'm so pleased you chose to share your lovely work with us at Divas, Jx

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wat een super mooie vlaggenlijn!!! Zal je vriendin vast geweldig vinden!
    Een fijne dag vandaag, Colinda

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Just a gorgeous creation! Your project was selected as one of our TOP 3 at A Creative Romance. Pop over to collect your winner's badge which is so well deserved. Thank you for entering our challenge. xxx Ann Marie

    BeantwoordenVerwijderen