Volgers

woensdag 18 december 2013

VINTAGE TAG ....

waarschuwing .... een heel kort bericht voor mijn doen ....

LIEVE BLOGVRIENDINNEN !!

Ik heb vandaag weer een nieuwe kaart voor jullie.
Of eigenlijk is het een tag ....
Zoals jullie wel weten zit ik sinds kort in het DT van WLVC.
We Love Vintage Challengeblog.



Daar begint vandaag een nieuwe challenge.

Maak een tag met een Ouderwets Vintage Plaatje (dus geen stempel deze keer) met gebruik van meer dan 3 vintage elementen  (bv. pareltjes, kant, lint, strikjes, bloemen, brads, bedeltjes, ijzeren hoekjes, pins, taartrandje etc). Superromantisch dus en natuurlijk de geïnkte randjes niet vergeten!

SPONSOR IS JUST-A-NOTE




Ik mocht dus mijn vintage kunsten uit de kast halen .....
Een welkome afwisseling !
En ik geloof dat het redelijk gelukt is , de vintage uitstraling.





Ik geloof dat ik alle vintage elementen gebruikt heb ....
Mochten er vragen zijn over mijn tag , dan hoor ik dat graag.
christa.cornelissen@gmail.com

Gaan jullie even op het WLVC-blog kijken ?
Mijn collega's hebben prachtige tags gemaakt.
Doen jullie mee ??
Ga eens heerlijk op de vintage toer ....

TOT DE VOLGENDE KAART !

21 opmerkingen:

  1. redelijk gelukt? ik vind je tag geweldig Christa:0) gaat je echt goed af!
    grtz Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Alsof je nooit wat anders gemaakt hebt, zo mooi gemaakt, supersss
    Groetjes Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Christa, wat een schitterende tag! Echt zo boordevol details, prachtig!! Fijne feestdagen, groetjes Frea

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw Christa jij bent echt van alle markten thuis hihih
    Het is een prachtige vintage tag
    Een fijne dag
    Cinderella

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een prachtige tag, gaat je echt goed af de vintage, groet Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Niet te bescheiden Christa je tag is prachtig

    groetjes hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ik vind hem echt zo mooi en prachtig al die lagen hoe je dit hebt opgebouwd.
    liefs An

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel leuk gedaan.
    Heb een klein vraagje, nml. heb je de stiksteekjes bewust schee/door elkaar laten lopen?

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ja hoor Christa....missie geslaagd, hihi. mooi vintage en ik vind hem SCHITTEREND!!
    Kijk mijn ogen weer uit!
    Liefs van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Redelijk? Hij is prachtig!!! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Schitterend je tag zoveel prachtige vintage details.
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Dat ziet er weer prachtig uit, Christa!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Christa,
    Hij ziet er super vintage uit hoor!! Mooie kleuren combinatie en veel prachtige details.
    Veel liefs,
    Elles

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ook deze stijl gaat je zo te zien erg goed af Christa! Wat een gave kaart zeg. Moet ik ook eens proberen in 2014...
    Liefs Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Schitterend Christa!!!!!!groetjes Margo.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi Christa
    Een super mooie vintagekaart. De afbeelding is schitterend en geweldige details.
    Groetjes Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wauw hij is prachtig geworden! Ook schitterende accessoires zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. een geweldige tag Christa, zo'n mooi kleurgebruik en zulke leuke spulletjes gebruikt, super gedaan!
    fijne feestdagen en groetjes van Janet

    BeantwoordenVerwijderen