Volgers

donderdag 14 november 2013

VINTAGE TEA-PARTY ....

LIEVE BLOGVRIENDINNEN !!

Welkom op mijn blog vandaag.
Allereerst wil ik iedereen bedanken die de moeite heeft genomen om op mij te stemmen.


Morgen hoor ik of ik door ben naar de finale.

SPANNEND ....

Dus morgen weer een blog-bericht van mij.
En dan zien jullie hier ook mijn kaart van de halve finale.
Ik geloof dat iedereen hem wel heeft herkend .... LOL.

-
-
-
-

Maar nu over naar mijn kaart van vandaag.
Een paar dagen geleden was ik aan het chatten met Plony ( van het We Love Vintage Challenge - blog ).
Geloof het of niet , maar ik heb echt moeite met het maken van een vintage kaart.
Maar ik vind ze altijd wel erg mooi !!
Plony daagde me uit om mee te doen ....
En jullie weten dat ik wel van een uitdaging houd.
Dus zo gezegd zo gedaan.
Het thema van de lopende challenge is :
Koffie / Thee.
En dit heb ik er van gemaakt :


Ik hoop dat ze hem vintage genoeg vinden ....

INGREDIENTEN :

Vintage afbeelding van Crafty Individuals
Pion en Maja dp
Cardstock wit , handgeschept papier , bladzijde uit oud boek
Zutter Distrezz - It - All
Naaimachine en di. Vintage Photo
Frantage
Stans Joy theepot en kopjes
Stans Magnolia swirl , vlinder en doily-border
Stans Tim Holtz frame
Lint , postzegels , brads , plaksteentjes , roosjes en bloem
Nietmachine
Charms : theepotje en lepeltjes
Glazen flesje met theeblaadjes erin
Takje van lichtgewicht klei
Letters
Prima Marketing klok en rits-hangertje
Foam-blokjes


CHALLENGE :

WLVC ( Koffie / Thee )
CCC ( Kant en / of Lint )
Inky Chicks ( Pearls and Swirls )
Creative Creation Challenges ( Sparkle )



Ook heb ik weer een TOP 3 plekje weten te halen :


Met mijn kerst-schudkaart




TOT MORGEN !



30 opmerkingen:

  1. Haha, jij hoeft nooit meer te zeggen dat je het moeilijk vindt om een vintage kaart te maken, wat een beauty, echt prachtig. Ik vind hem vintage genoeg, Er is zoveel op te zien, echt heel goed hoor, groet Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een prachtige vintage kaart, Christa. Ik vind het een plaatje!
    En gefeliciteerd met je top 3 notering.
    Ben benieuwd of je door bent naar de finale, spannend. De duimen gaan in turbostand!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. vind je vintage kaartje goed gelukt.
    Zelf vind ik dit ook hele moeilijke kaartjes en deze kosten mij ook veel meer tijd, maar vind ze wel mooi

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Schitterende vintage kaart Christa.En je bent zeker door naar de finale.groetjes Margo.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat vintage jou probleem is.. Mijne is juist andersom, ik vind het heel lastig een gewone kaart te maken.. Maar het is je goed gelukt hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het is een schitterende vintagekaart Christa ik denk toch wel dat Plony deze kaart Vintage genoeg vindt
    Groetjes en ik ben benieuwd morgen Toi toi toi
    Cinderella

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Die uitdaging was wel aan je besteed Christa, het ziet er prachtig uit.

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Nou Christa, die uitdaging is je goed afgegaan!! Prachtig hoor, zo niets van te zien dat het niet je ding is! Prachtige kleuren, mooie details en op en top vintage!

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat leuk dat Plony je uitgedaagd heeft en wat heb jij er een schitterende kaart van gemaakt zeg! Echt top hoor!
    Leuk dat je meedoet met de challenge bij WLVC.

    groetjes Henriƫtte

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een prachtige kaart Christa heb je gemaakt zeg, die uitdaging kun jij ook graag aangaan hoor, supers. Bedankt voor het meedoen bij WLVC, en ik ga voor je duimen hoor.
    gr. Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  11. So wonderful, very nice dear Christa !
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Erg mooi Christa, er is weer zoveel op te zien. De uitdaging is gelukt hoor!
    gr. Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een gave kaart Christa, Het is je heel goed gelukt! Het zo zomaar een canvas kunnen zijn.
    groetjes,Wil

    BeantwoordenVerwijderen
  14. schitterend, Christa, alles weer zo mooi gecombineerd!
    het komt goed morgen!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Love both of those cards! Especially the shaker one! Have a Great week!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hallo Christa
    Een hele mooie vintage kaart. Het is niet zo mijn ding maar deze is wel prachtig geworden
    Groetjes Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Niet zo Maria's ding........nou.....de mijne wƩl hoor. Meis wat fantastisch gedaan en zeg nou niet dat je geen vintagekaarten kunt maken. Kan niet bestaat niet.....en dat geldt zƩker bij jou. Jij kan ELKE uitdaging op kaartenmaak-gebied aan.....en wat geniet ik hiervan!
    Fijn dat je mee wil doen aan de challenge van WLVC en.....aub........kom nog eens langs bij ons. Ik wil zo graag mƩƩr van dit moois zien.
    Liefs Plony.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Plony.
      Bedoel dat ik niet zo handig ben in het maken van vitagekaarten.
      Misschien gaat het me ook nog een keer lukken. Maar begrijp het niet verkeerd, ik vind dit een geweldige kaart, super gemaakt.
      Trouwens alle kaarten die hier voorbij komen zijn top. Ik geniet ervan.
      Groetjes Maria
      Groetjes Maria

      Verwijderen
    2. Ik dacht dat je bedoelde dat je niet zo van vintagekaarten houdt.....dat had natuurlijk gekund en dat mag ook.....ieder zijn smaak maar je bent er gewoon niet zo handig in.....Dat dacht Christa ook hahahaha....en zie maar eens wat hier staat. Dan hoop ik toch bij jou ook eens te komen kijken naar een supermooie vintagekaart.....want vintage is helemaal niet zo moeilijk hoor Maria. Gewoon eens voor gaan zitten. Liefs van Plony.

      Verwijderen
  18. Echt super mooi geworden!!!!
    Nog bedankt voor de lieve reactie op mijn blog!!
    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  19. wow, Christa.
    ik vind hem heel erg mooi en je maakt ze echt in een schitterende vintage look.
    bedankt voor deze mooie bijdrage voor onze challenge.
    liefs An ( WLVC )

    BeantwoordenVerwijderen
  20. nou ik vindt hem wel heel mooi hoor en je mag/kunt het wel vaker maken.
    gezellig dat je meedoet met de uitdaging van de CCC.
    groetjes rian

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Geweldig en super leuk dat kleine glazen buisje met de thee erin!!
    Tot later, Colinda

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hallo Christa,
    Nou het is weer een toppertje van een kaart hoor. En wat leuk gedaan met dat flesje om er theeblaadjes in te doen.
    Fijn weekend.
    Veel liefs,
    Elles

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een schitterende kaart, en super Vintage!!
    Bedankt voor het meedoen met Miekelotte is Challenging You.
    Lieve groetjes Aya

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Both are just beautiful, congratulations on the top3
    Hugs Julie P

    BeantwoordenVerwijderen
  25. both are very lovely cards, Thank you for joining in Creative Creations Challenge & good luck DT Pam xx

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Nou de vintagestijl gaat je ook heel goed af hoor, wat een plaatje laat je ons zien! Heel mooi gedaan!
    En gefeliciteerd met je top 3 plaatsje, dat is ook echt een beeldschoon kaartje.
    Fijn weekend!!

    liefs,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wat kun jij nu niet, Christa?! Een schitterende kaart in vintagestijl! En zoals we van je gewend zijn valt er bijna niets te zien op je kaart......hahahhah!! En weer een dikke proficiat met je top 3 plekkie! Fijne zondag. Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wat een prachtig kaart. Mooie details ook. Helaas voldoet het niet aan de eisen van de Challenge van Miekelotte is Challening You, want je mag er in totaal aan 4 Challenges meedoen en je hebt 5 Challenges, waar je aan meedoet.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen