Volgers

maandag 10 juni 2013

BABY ....

LIEVE BLOGVRIENDINNEN !




Ik heb weer een nieuwe kaart voor jullie.
Het is mijn inspiratie-kaart voor de nieuwe challenge bij  DML.
De opdracht : Maak een kaart met deze sketch.



Degenen die mij een beetje kennen weten dat ik NIET graag met een sketch werk.
Ik voel me dan beperkt ; ik kan niet los gaan met van alles en nog wat.
Het was dan ook niet gemakkelijk.
Maar natuurlijk is het toch weer gelukt !




Het is een baby-kaart geworden.
Omdat het kindje nog geboren moet worden en het geslacht dus nog niet bekend is ,
heb ik neutrale kleuren gebruikt.
Alleen het designpapier is roze met blauw.

Wat heb ik gebruikt :

Magnolia stempel ( 2006 ) ; ingekleurd met inkt ( Vintage Photo )
Wit cardstock en kraft
Magnolia designpapier
Zutter Distrezz-It-All
Wilton papieren doily
Naaimachine
Tule , bolletjeslint , touw en strikje
Charm , splitpennen en bloemenpons ( EK )
Magnolia stans vlag
Tim Holtz stans alfabet
Sizzix stans label
Foam tape

Ik ben weer benieuwd wat jullie van mijn kaart vinden.
Nemen jullie ook even een kijkje op ons blog.
Mijn collega's van Team A hebben prachtige voorbeeldkaarten gemaakt.
En we vinden het erg leuk als jullie meedoen natuurlijk.
Jullie hebben 2 weken de tijd.
Voor de random winnaar is er een gave prijs van Creashop Duymelot :
een waardebon van 10 euro !
En het DT kiest een TOP 3.


Zo , dit was mijn berichtje voor vandaag.
Erg kort voor mijn doen ....
Binnenkort weer meer nieuwtjes en kaarten !

Bedankt voor jullie bezoekje.

TOT DE VOLGENDE KAART !


15 opmerkingen:

  1. Hoi Christa,
    Tuurlijk is het je gelukt, ik vind dat je er een heel mooi kaartje van hebt gemaakt, ondanks dat je niet helemaal los kon gaan, hihi.
    Liefs van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Weer een hele mooie babykaart Christa, leuk met die sokjes en de bolletjes rand is grappig ! Groetjes Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gave sketch en wat een super leuke kaart heb je ermee gemaakt, Christa!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Goh, da's idd wel een heel korte post......hahhahah!! Maar wat laat je weer een geweldig mooie en lieve en schattige en schitterende kaart zien!! Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ondanks dat je niet met sketches graag werkt... Is het een topkaart geworden! En die schoentjes... geweldig voor een geboortekaart zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Tuurlijk lukt het jou! Wat een schattig kaartje en wat leuk is de pompom rand eromheen!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtige kaart Christa.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh so sweet card, love the colors and the ribbon all around, superb !
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel leuk kaartje maar ik snap dat jij je wat "beperkt" voelt....Uiteindelijk is het wel prima gelukt hoor!!!! Leuk kaartje...
    Liefs Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtig kaartje Christa!
    Gr. Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtige kaart heb je van de schets gemaakt.groetjes Margo.ps inderdaad een heel kort bericht ha ha ha

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Schitterende babykaart. Mooi kleuren.
    Gr. Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  13. leuke kaart, heel anders dan we van je gewend zijn

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi, dear Christa,
    your card is gorgeous. I love your coloring and your take on the sketch is simply stunning. I adore your work.
    Have a happy weekend,
    Much Love, Dunja xx

    BeantwoordenVerwijderen