Volgers

maandag 1 juli 2013

SWEET SIXTEEN ....

THIS IS A STICKY POST !!

DIT BERICHT BLIJFT BOVENAAN STAAN
SCROLL VOORBIJ DIT BERICHT VOOR DE MEEST RECENTE BLOGPOST




LIEVE BLOGVRIENDINNEN !

Over 2 maanden bereiken we in huize Cornelissen een mijlpaal :
Onze oudste dochter Noortje wordt 16 jaar !!
En wel op 27 juni.

Deze LO heb ik gemaakt toen ze 12 werd ....

Reden voor groot feest EN een wedstrijd ....
Natuurlijk een kaarten-wedstrijd.
Noortje zou het erg leuk om heel veel zelfgemaakte Sweet Sixteen kaarten te krijgen.
De enige 2 voorwaarden waar de kaart aan moet voldoen :

Gebruik een Magnolia-stempel en de woorden Sweet Sixteen.

Vind je het leuk om mee te doen , mail me dan voor het adres.
Jullie kunnen tot 27 juni meedoen.
Noortje zelf kiest de 3 mooiste kaarten uit.
Deze TOP 3 wordt dan op maandag 1 juli bekend gemaakt.
Voor de 3 mooiste kaarten heb ik een mooi prijzenpakketje ....

Nummer 1 wint de volgende Magnolia stempels :




Nummer 2 wint de volgende Magnolia stempels :



Nummer 3 wint de volgende Magnolia stempel :


En bij elke prijs zit ook nog een extra Magnolia Mini World stempel !





Noortje hoopt dat ze heel veel mooie kaarten gaat krijgen !
We zullen elke inzending op de foto zetten en hier laten zien.




Kaart van Mia


Kaart van Maria

Kaart van Sinikka

Kaart van Jolanda

Kaart van Gerie


Kaart van Durvina

Kaart van Chantal

Kaart van Jolanda

Kaart van Maris
Kaart van Riet

Kaart van Pouwla

Kaart van Margo
Kaart van Karin

Kaart van Hilde en Petra

( komt niet in aanmerking voor een prijs .... geen Magnolia ; sorry Ladies  )
Kaart van Nicole
Kaart van Anja

Kaart van Christa
Kaart van Alina

( komt niet in aanmerking voor een prijs .... GEEN Magnolia gebruikt ; sorry )

25 opmerkingen:

  1. Hoi Christa wat een leuk idee, ik ga heel hard denken wat ik hiermee kan doen, maar ik heb heel weinig van Magnolia, je kan niet alles aanschaffen hè, maar wie weet? ik zal mijn creatieve best doen!
    En vraag t.z.t wel het adres. Succes met de wedstrijd, en liefs van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Christa en Noortje
    Wat een leuke actie hebben jullie bedacht.Ik ga zeker aan de slag zo'n echte meiden kaart maken is altijd leuk. Mijn dochter is 15 en ook helemaal weg van Magnolia stempels !
    Groetjes Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Christa en Noortje,
    Geweldig idee, deze actie van moeder en dochter. 16 is inderdaad een mijlpaal en nu ga ik m'n best doen om een steentje bij te dragen en een leuke kaart maken. Heb nog geen idee wat het zal worden. 't Moet natuurlijk een verrassing blijven, maar dat ik mee ga doen daar kunnen jullie op rekenen! 't adres komt nog wel. en nu maar hopen dat er veel kaartenmakers mee gaan doen!

    Heel fijn weekend nog,
    Groetjes,
    Riet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Chriata en Noortje wat een leuk idee. Ik ga eerst kijken of ik tijd heb om een kaart te maken. als af is stuur ik een mailtje voor het adres.Ik doe mijn best.
    Gr. Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige LO en inderdaad kleine meisje worden groot!! 16 jaar is een mooie mijlpaal om even stil bij te staan. Wat een prijzen geef je weg zeg!! Hopelijk krijgt Noortje heeeel veeeel kaarten!! Fijn weekend. Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Christa en Noortje leuke opdracht,Ga zeker een kaartje maken.groetjes Margo.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat mooi gemaakt Christa.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. O ik doe erg graag mee hoor ! Een sweet 16 verdient erg veel kaartjes he !
    Liefs
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een erg leuke canvas heb je gemaakt Christa :)
    Groetjes Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Happy sweet sixteen to your beautiful daughter! Lovely layout and keepsake! Have a wonderful day!
    Ellen
    Ps. Your blog is gorgeous!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. wat een prachtige cavas heb je gemaakt voor je dochter en ze staat er zo mooi op.
    groetjes An

    BeantwoordenVerwijderen
  12. What a lovely idea, Happy Sweet Sixteen
    Hugs Julie P

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ohh wat ben je toch creatief! Dit is weer zo mooi en wat een schitterende foto ook.

    Liefs,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Christa en Noortje

    Dit vind ik nu een leuke actie,16 jaar dat is een mijlpaal en ik ga mijn best doen om iets leuks te maken.

    Christa het was erg leuk om je vanmiddag in Gulpen tegen te komen. wat een gezellige uurtjes waren het daar.

    Nog een fijn weekend en groetjes Mia

    BeantwoordenVerwijderen
  15. 16... Ik weet mijn verjaardag nog goed. Ik voelde me zo groot maar gelijkertijd begreep ik ook de periode kind zijn voorbij was. En die brommer... Dat werd later een auto hihih! Kleine meisjes worden groot, heel cliche maar o zo waar!

    Liefs, Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Beautiful Christa! Congratulations with your daughter!
    Have a nice day!
    Hugs Kjersti:)

    BeantwoordenVerwijderen
  17. heel leuk idee, mijn dochter wordt morgen al weer 17,ik ga aan de slag hoor voor je dochter

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hallo Christa,

    Eventjes niet in de gelegenheid geweest om je blog te bekijken maar, wat een leuk idee voor je dochter. En je laatste creaties zijn weer prachtig.

    veel liefs,
    Elles

    BeantwoordenVerwijderen
  19. ik lees het elke keer en ik vergeet het , maar er komt een kaart naar je dochter toe hoor XX Christa ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  20. This is a really great idea. I think it will also be good for your daughter and it will help make her big day special. Happy birthday to your oldest daughter! I hope there are many more to come.

    http://online-phd-uk.co.uk/

    BeantwoordenVerwijderen
  21. gefeliciteerd met je dochter en ik hoop dat ze vele kaartjes toegestuurd krijgt, gr. Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hallo Christa de kaarten zijn allemaal erg mooi...zal geen makkelijke taak zijn geweest om de mooiste eruit te halen. Zoals je ziet kan ik je volgen....ja heb dus geprobeerd een blog te maken haha

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Karina , ik hoop dat je dit leest .... LEUK dat je nu ook een blog hebt. Alleen kan ik er via Google+ niet komen. Heb je gewoon een blogadres voor mij ?? Ik wil natuurlijk graag op jouw blog kijken ! Groetjes van Christa.

      Verwijderen