Volgers

dinsdag 24 april 2012

With Love ....

Lekker een avondje aan het kleuren geweest. De stempel is van Magnolia , uit de Wedding collectie van 2010. De kaart die ik er mee ga maken is voor een 40-jarig huwelijk. ( in opdracht .... ) Ik heb de distress re-inkers gebruikt ( aged mahogony , black soot en bundled sage ). Voor de schaduw effecten heb ik ouderwetse chalk gebruikt ( grijs en zwart ). Tekst stempel : merk onbekend. Voor de kaart ga ik het prachtige papier van Pion gebruiken. Maar jullie moeten nog even geduld hebben .... vrijdag komt hij pas op mijn blog. 



Tot de volgende kaart !!


6 opmerkingen:

  1. Nou Christa, je stempel is in ieder geval super mooi ingekleurd dus dat moet zeker goed gaan komen!! Ben benieuwd!!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dit smaakt naar meer!!! Haha, ben benieuwd naar je kaartje Christa!!

    Groetjes Annika

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat prachtig heb je dat ingekleurd Christa.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nou dit ziet er al super mooi uit. Ben benieuwd naar je kaart. Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dit voorproefje belooft in elk geval weer een hoop moois Christa!
    Groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hi Christa, dank je wel voor je compliment en warm welkom! Ik kijk er ook erg naar uit! Wat een schitterende kaart trouwens heb je gemaakt! Wauwsers! Lieve groetjes, Chantal

    BeantwoordenVerwijderen