Volgers

zaterdag 17 september 2011

Workshop-dag Scrap en More ....



Vandaag ben ik in het Brabantse Vinkel geweest en heb de eerste workshopdag van Scrap en More mee mogen maken. Ik vond het een byzonder geslaagde dag met 2 prachtige projecten. Voor elk project kon je een Tilda inkleuren met een techniek naar je eigen keuze. Ik heb gekozen voor distress-inkt en de Copics. Uiteraard heb ik de projecten ( een gedecoreerd krijtbord-hart en een notitieblokje-boekje ) NIET afgekregen ; ik hoop ze zo snel mogelijk hier te kunnen laten zien. Ik heb weer aardig wat tips gekregen voor wat betreft het kleuren met de inkt en de Copics. Het heeft me gestimuleerd om mijn Copics uit het stof te halen en weer te gaan oefenen.... Verder heb ik vandaag weer vele leuke blogvriendinnen ontmoet. Kort gezegd : Ik heb een heerlijke dag gehad !! Angelique en DT-dames : BEDANKT !

Hieronder de ingekleurde Tilda's.

Ingekleurd met distress-inkt :

Ingekleurd met de Copics :


8 opmerkingen:

  1. Gaaf he dat inkleuren, ik heb de foto's al op het blog bekeken, ziet er mooi uit!!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fijn dat je zo genoten hebt Christa.
    Je kleurplaatjes zien er prima uit.
    Fijne zondag, groetjes hennie.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Christa,
    Wat gaaf dat je zo genoten heb van onze WS-dag
    Ik vind het fijn dat je mijn copics-WS hebt gehad.
    Knuff Sas

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heey Christa.

    Wat knap dat je beide technieken beheerst.
    Leuk zo'n gezellig workshop.

    Liefs, Lieb

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Beide plaatjes zien er top uit Christa! Mooi hoe je die zachte kleurtjes hebt gekregen met de copics! Heb je nog tips die je met me wilt delen:-)
    Groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk dat je weer zo'n super dag hebt gehad.
    Je hebt de afdrukjes heel mooi ingekleurd.
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauw, zeg beide stempels heb je prachtig ingekleurd!
    liefs yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. schitterend hoe je ze ingekleurd hebt zeg! Jij ook erg bedankt, vond het ook zeer gezellig dat je er was!!

    BeantwoordenVerwijderen