Volgers

zondag 4 september 2011

Back in Time ....




Nee , jullie zien niet dubbel....Ik heb gewoon 2 dezelfde kaarten gemaakt. En ik zal jullie ook vertellen waarom. Via Schoolbank ben ik in contact gekomen met 2 oud-leerlingen van de basisschool waar ik vroeger op zat. 2 jongens , waarvan er eentje mijn 1e vriendje was....Eigenlijk hoorde er bij ons groepje ook nog mijn jeugd-vriendin Nicole ; maar met haar kunnen we niet in contact komen helaas. Eind september hebben we een reunietje gepland in de vorm van een hapje en een drankje in een restaurant in Nuenen ; de plaats waar we onze jeugd hebben doorgebracht. Dus dat wordt heel veel oude koeien uit de sloot halen....Ik heb er zin in !! Uiteraard heb ik toestemming gevraagd aan mijn man ; ik heb tenslotte een date met 2 mannen !!
En zoals jullie wel kunnen begrijpen wil ik niet met lege handen aankomen....dus een ideetje verzonnen voor een typische mannen-kaart in de stijl van een reunie. Dan kan ik ze meteen bij het uitleggen van mijn hobby een voorbeeld laten zien.... En dit zijn ze dus geworden. Hier laat ik ze nog even stuk voor stuk zien.





Bedankt weer voor jullie bezoekje en tot de volgende kaart !!





16 opmerkingen:

  1. ohhhhhhhhhhhh wat mooi die klok is ook zo mooi heb hem ook gekocht ik vind je kaartjes weer schitterend

    Liefs Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ze zijn echt supergaaf je kaartjes!
    Wow... zoveel leuks op 1 kaart!
    Veel plezier met jullie reunie,

    Groetjes

    Vera

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw Christa Super mooi gemaakt!! Wat is die klokstans toch mooi en zoveel andere prachtige details erop!
    groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw wat zijn ze mooi geworden Christa.
    Helemaal geweldig.
    Ohhhhh en vet leuk die reünie.
    Jammer dat je Nicole nergens meer kan achterhalen.
    Ik wens je alvast heel veel plezier.

    Liefs, Lieb

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuk verhaal, super om zo je oude vriendje terug te vinden, ik vind je kaarten helemaal geweldig!!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat ontzettend leuk!!
    Zowel je kaarten als je "afspraakjes"
    hihihi...

    Wij hebben onlangs ook met een aantal oud klasgenootjes bij elkaar gezeten...erg gezellig!

    Groetjes Janet

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke kaarten! Daar zijn de heren vast heel blij mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Schitterende kaarten en wat gaaf dat je gaat daten met 2 oud klasgenootjed, leuk hoor,

    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Really gorgeous and creative Christa.
    Happy crafting
    Tracy x

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat twee mooie kaarten Christa! Daar zullen je school vriendjes vast blij mee zijn. Het zal wel een gezellige boel worden...alvast veel plezier!
    Groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. whow wat een prachtige en originele kaartjes, enne veel plezier met de hihi ouwe koeien

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een mooie kaartjes! Dat zullen die twee op prijs stellen. Leuk hoor, hoop dat het heel gezellig gaat worden.

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Christa, wat leuk zeg deze kaartjes! En ze passen helemaal voor de gelegenheid :) Gezellig hoor zo een date met 2 mannen!! hihi...
    Groetjes anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een supermooie kaarten Christa, die zullen zeker in de smaak vallen. En veel plezier met je 'date' met 2 mannen.
    Groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat mooi zijn je kaarten geworden. Ze zullen zeker in de smaak vallen. En nu nog lekker je manneke jaloers maken!
    Heel goed voor later, voor extra aandacht. ;D
    groetjes Ula

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi
    Ja de kaart is inderdaad erg mooi!
    Zo zie je maar weer wat een vriedinnetje van vroeger in petto heeft. Zo´n mooie kaarten kreeg ik niet van je vroeger hoor, maar wel lieve briefjes en zo.
    Wat was de avond gezellig he! Super om elkaar weer te zien en bij te kletsen.
    Groetjes van je exje met de pretoogjes
    pieter

    BeantwoordenVerwijderen