Volgers

vrijdag 19 augustus 2011

Queen for a day



Gisteravond ben ik met deze afbeelding aan de slag gegaan. Nu zullen jullie wel denken : Wat is dat nou weer voor iets ??!! Ik heb dit gemaakt tijdens mijn scrapweekendje bij Betty. We zijn toen heerlijk aan de freubel geweest en op een gegeven moment lag de buitentafel helemaal bezaaid met verf en ik dacht : Laat ik ook maar eens wat proberen....De ondergrond is gewoon wat verf die ik met een roller uitgesmeerd heb. Laten drogen en een afbeelding erop stempelen met zwarte inkt. Voordeel : je hoeft de afbeelding niet meer in te kleuren. Ik zag het echt als een uitprobeersel en was niet van plan om er ook maar iets mee te doen verder....Maar nou kwam ik hem gisteren weer tegen en ik dacht : Zie het als een uitdaging voor jezelf en probeer er toch een kaart mee te maken. Dus zo gedacht. zo gedaan. En dit is dan het eind-resultaat :
FOTO :

SCAN :


De kaart doet mee aan de volgende challenges :

- Craft Us Crazy ( anything goes )
- Addicted To Stamps ( anything goes )


Bedankt voor jullie bezoekje en tot de volgende kaart !!


17 opmerkingen:

  1. Wat een toffe kaart geworden Christa.
    vind hem super. Die charm van dat gele jurkje geweldig.

    Heel veel liefs, Lieb

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nou, voor een probeersel is je kaart wel heel erg mooi geworden! Ik zou zeggen, vaker iets 'proberen'... haha!
    Groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Is je toch goed gelukt? Ik vind je kaart erg leuk, een goed geslaagd experiment!


    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hai Christa,

    Lief je reactie op mijn blog. Mijn Snoopy is
    1 meter bij 80 cm.

    Liefs, Lieb

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wow die is echt hartstikke leuk!! Wat een super kaart met dat knalgele!! Groetjes, Frea

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hij is hartstikke leuk geworden. Heerlijk vrolijk zomers kaartje.
    Groetjes Astrid & Larissa

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi kaartje geworden.
    Leuk afdrukje.

    Groetjes Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  8. hey Crista...
    Wat gaaf!!

    En wat een grappige stempel !!
    Die hakschoentjes ...zooo leuk !!

    Groetjes Janet

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Is toch een heel leuke kaart geworden hoor voor een probeersel!! Mag je best vaker doen.
    liefs Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heerlijk zo een beetje kliederen. En dan ook nog met zo'n top resultaat. Je kaart is echt prachtig geworden!

    Groetjes Kim

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik vind het een super mooi kaartje, erg leuk die gele kleuren en die mooie details. Een super idee!
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ooh this is beautiful, thanks for sharing with us at Addicted to Stamps 'Anything Goes' Challenge.
    Hugs Teresa x

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Een super leuke en aparte kaart, heel origineel! Ook bedankt voor het meedoen met ATSC.
    groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Geweldig zo'n creatieve uitspatting en nog erg mooi geworden ook, nou wat wil je nog meer.
    groetjes jopie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Pretty card - love the yellow and black! So glad you linked up at Craft Us Crazy!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. hey Christa,

    Wat knap gedaan!! Petje af hoor, dat het je is gelukt om van dat uitprobeerseltje zo'n leuke kaart te maken!!

    veel groetjes,
    Betty

    BeantwoordenVerwijderen