Volgers

woensdag 23 februari 2011

Een Opkikkertje

PS. Ik heb meerdere kaartjes gepost vandaag. Dus ook iets verder naar beneden scrollen na dit kaartje.


Hoi !


En hier is alweer mijn 4e en tevens laatste kaart voor het GuestDesigner – schap bij Gek op Copic .
Jammer , want ik vond het erg leuk om te doen.
Ook omdat ik zo een beetje gedwongen werd om met mijn Copics te oefenen.
Het is en blijft voor mij nog steeds erg lastig om mooi te kleuren en om mooi de kleuren in elkaar over te laten lopen.
Maar……..oefening baart kunst !!
Bij dit label – kaartje ben ik met de groene kleur aan de gang geweest.
Dat is een kleur die ik normaal niet zo gauw zal gebruiken , dus weer een persoonlijke uitdaging.
Dit zijn de kleuren die ik gebruikt heb :


G000 , G00 en G02
E50 , E51 en E53


Wat heb ik verder nog gebruikt :


Digitaal stempelafdrukje ( merk ?? )
Stuk karton van een doos ( bovenste laag er af gehaald )
Stukje Magnolia – papier
Stukje Graphic 45 – papier
Lint 2x
Stukje kant
Quickutz – stans gras
Bosskut- stans swirl
Bloemetjes – pons
Pareltjes
Nietmachine
Naaimachine
Distress – inkt Vintage Photo
Tekst in Word gemaakt
Stukje jute


Ik wil het team van Gek op Copic heel erg bedanken voor dit GuestDesigner – schap !!

13 opmerkingen:

  1. prachtig en zo lekker vrolijk is dit kaartje, daar knap je toch gelijk van op

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is een schitterend geheel geworden!!! Prachtige details!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schatje,en die van je andere post mogen er ook zijn !

    groetjes, Durvina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hello Christa, what a beautiful tag, the little frog is so cute and I like the combinations of textures and colours. Elizabeth x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een heerlijk opkikkertje, hartstikke leuke kaart Christa.
    groetjes Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leukje Christa, een echt opkikkertje. Groetjes, Fre

    BeantwoordenVerwijderen
  7. oooh wat een leuke mooie labelkaart!!

    En de kaart hieronder is in het echt ook heeeel erg mooi!! Bedankt namens Kim!!
    Ze was maar wat verrast door al die kaartjes hihihi...

    Groetjes Janet

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Echt een opkikker geworden. Leuk idee om dat jute zo te gebruiken!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wauw SCHITTEREND

    Daar kikker je echt van op

    SUPER gemaakt en gekleurd

    groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Schitterende kaart!! Echt een leuk opkikkertje.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een prachtige kaartjes heb je gisteren gemaakt Christa, erg leuk en heel mooi!
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een prachtige tag zeg, ik kleur helemaal niet met de copics dus ik vind het zo ie zo al een kunstwerkje hoor! Groetjes, Jeanet

    BeantwoordenVerwijderen