Volgers

vrijdag 10 september 2010

New Home ( foto ) Niet te koop..





Dit is nogmaals de wall-hanger. In het vorige bericht heb ik een scan-afbeelding geplaatst , maar dan kun je hem niet helemaal zien. Dit is een foto.
Dan hebben jullie een beetje een idee hoe hij er al hangende uit ziet.... De stempel van het huisje heb ik ooit bij de Kruidvat gekocht. De stempel van het hekje heb ik al zo lang , dat ik niet eens meer weet waar die vandaan komt. Bij de challenge van Oldie But A Goodie mag je 3 projecten insturen ; misschien duik ik nog eens in mijn oude doos......



4 opmerkingen:

  1. fabulous creation, thanks for joining and supporting Oldie But A Goodie’s first challenge, good luck.
    Happy crafting
    Tracy x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. This is a wonderful creation.
    Thank you for joining us at Oldie but a Goodie.
    Clare x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Stunning creation, Thanks for joining in with our first challenge at Oldie But A Goodie and good luck!
    Hugs
    Francesca

    BeantwoordenVerwijderen
  4. gorgeous,i love it,thankyou for joining us on An Oldie But A Goodie
    love n hugs
    liza
    xox

    BeantwoordenVerwijderen